Blog Archive

Saturday, January 22, 2011

2008 Mini Cooper S Aero Kit "no.6"

Kirmizi ustu beyaz Mini me binerken baya baya icli disli olmaya baslamistim yeni kasa Mini Cooper S ile. Her ne kadar R53 den sonra bana oyuncak gibi gelsede R56 ya baya isinmistim :).

Tekrardan sahibinden.com araciligi ile 2008 Mini Cooper S Aero Kit bulmustum fakat araba Bursa daydi , sahibi ile konusuldu kapro gonderildi ve feribotla gidip alindi arac , tabikide hemen ardindan Iskender yendi ve geri donuse gecildi :) .

Bu arac ilk Aero Kit li aracimdi fark olarak ise : On Tampon , Arka tampon biraz da olsa John Cooper Works benzeri , Boyali Yan Side lar ve on Izgara bulunmaktaydi aracda. Aracin ici Piano Black kaplama ve koltuk isitmasina varana kadar dolu bir aracti. Ben araci aldigim zaman daha 20.000 Km civarinda guzel temiz kullanilmis bir aracti zaten 3 gun icinde satildi hevesimi alamamistim :)











No comments:

Post a Comment