Blog Archive

Friday, January 21, 2011

2008 Mini Cooper S Kimizi "no.5"

Gecen sene 7. ay gibi egitimimi tamamlamis ve Turkiye'ye donus yapmisdim , o ara sadece galeride bulunan araclardan musait olani kullaniyodum yeni bir Mini almak artik ihtiyac olmustu:) . 5. Mini Cooper S imi Sahibinden.com araciligi ile bulmustum ve aracin kapisini acar acmaz almaya karar vermistim. Aracin Lounge Carbon Black siyah deri kapli beyaz dikis kaplamalariyla mukemmel bir goruntusu vardi aracin . Icinde Extra olarak Harman Cardon Muzik sistemi vardi ve ilk defa Elektirkli Katlanir aynasi olan bir Minim olmutu :). Gercekten dolu olan aracin disinda ise Damali Kapi Kollari bulunmaktaydi , bana sorulursa damali kapi kollari her ne kadar guzelde dursa araci biraz basitlestimisti.









No comments:

Post a Comment